Leikki/lautapeli ja kahvitteluiltapäivä - AVOIN KAIKILLE KIINNOSTUNEILLE

Aika: 5.11.2023 klo 14 - 17
Paikka: Nordenskiöldinkatu 18 A

Pääkaupunkiseudun Dysfasiayhdistys ry järjestää kehityksellisen kielihäiriön (aik. kielenkehityksen erityisvaikeus, aik. dysfasia) ja muuten puheen tuoton ja ymmärryksen haasteita omaaville lapsille ja nuorille vanhempineen leikki/lautapeli- ja kahvitteluhetken sunnuntaina 5.11.2023 klo 14-17.

Tilaisuus on avoin myös muille kuin Pääkaupunkiseudun dysfasiayhdistyksen jäsenille eli kaikille niille, jotka ovat kiinnostuneita yhdistyksemme toiminnasta. Yhdistyksemme keskeisimpänä tavoitteenamme on tarjota vertaistukea kielenkehityksen erityisvaikeuden omaaville lapsille ja nuorille ja näiden vanhemmille, olipa sanottu haaste jo todettu tai sellaista aavistellaan.

Tilaisuus pidetään ns. Vega-talossa osoitteessa Nordenskiöldinkatu 18 A, Helsinki (kutakuinkin jäähallia vastapäätä), käynti erillisestä sivuovesta A-rapun vasemmalla puolella. Maksullisia parkkipaikkoja on tarjolla omalla autolla tuleville (myös tietä ylöspäin ajettaessa) ja lisää jäähallin parkkipaikalla. Julkisilla liikennevälineillä pääsee myös hyvin paikalle. Tarjoamme kahvia ja mehua makean ja suolaisen kera.

Tarjolla leikki- ja lautapeliseuraa lapsille, ja aikuisille vertaistukea.

Ilmoittautuminen (ei pakollinen) sähköpostitse osoitteeseen slivanhemmat@gmail.com. Kerrothan viestissä osallistuvien aikuisten ja lasten määrän ja jos on ruoka-allergioita (ilmoittautuminen ei ole pakollista).

TERVETULOA LEIKKIMÄÄN/PELAAMAAN, JUTUSTELEMAAN JA TUTUSTUMAAN ILOISEEN JOUKKOOMME!

Hallitus