Yhteystiedot ja hallitus

Yhdistyksen hallitus vuodelle 2023 on valittu yhdistyksen vuosikokouksessa 16.3.2023.

Tuija Kaijalainen, puheenjohtaja ja taloudenhoitaja

Susanna Kotilainen, varapuheenjohtaja

Sanna Takala, sihteeri

Katja Niemi, jäsenasioidenhoitaja ja tiedotusvastaava

Kristiina Luostarinen

Minna Hirvasniemi

Sari Eskelinen

Varajäsenet:

Hanna Vänskä

Kaikki sähköpostiosoitteet muotoa: etunimi.sukunimi (ät) paakaupunkiseudundysfasiayhdistys.fi

VOIT OTTAA MEIHIN YHTEYTTÄ MISSÄ TAHANSA YHDISTYKSEN TOIMINTAAN LIITTYVÄSSÄ ASIASSA!

Jäsen, jos yhteisten asioiden hoitaminen kiinnostaa hallitukseen asti, niin ota rohkeasti yhteyttä kehen tahansa hallituksen jäseneen. Uusia iloisia ja idearikkaita ihmisiä kaivataan aina mukaan hallitukseen, vaikka ensin varajäseksi. Hallitus kokoontuu noin 5 kertaa vuodessa.

Mukaan toimintaan, tilaisuuksien järjestämiseen voi tulla myös vaikka ei haluaisi tulla hallitukseen.

Toimimme täysin vapaaehtoisvoimin.

Ota yhteyttä ja ilmoita osoitteen tai sähköpostiosoitteen muutos

Huomioi, että kiireellisissä asioissa kannattaa lähettää sähköpostia suoraan jollekin yhdistyksemme hallituksen jäsenistä.

Osoitteenmuutokset voit tehdä kätevästi myös: