Luento erityislapsen tukemisesta läksyissä ja oppimisessa

Aika: 24.4.2024 klo 18:00 - 19:00
Paikka: Teams

Järjestämme LUENNON ERITYISLAPSEN TUKEMISESTA LÄKSYISSÄ JA OPPMISESSA keskiviikkona 24. huhtikuuta 2024 klo 18-19  Teamsissa.

Luentotilaisuus on tarkoitettu Pääkaupunkiseudun dysfasiayhdistys ry:n jäsenille, mutta myös kaikille vanhemmille, joiden lapsella tai nuorella on todettu kehityksellinen kielihäiriö tai sellaista epäillään tai on muita lukemiseen ja/tai kirjoittamiseen ja/tai puheen tuottoon/ymmärrykseen liittyviä vaikeuksia.

Luennon pitää ohjaava opettaja Tiina Heikkinen oppimis- ja ohjauskeskus Valterista.

Ilmoittautumiset 22.4. mennessä sähköpostitse osoitteeseen slivanhemmat@gmail.com, jolloin saat linkin tilaisuuteen. Tilaisuuden lopussa on varattu aikaa kysymyksille, mutta kysymyksiä saa mielellään lähettää jo ennen tilaisuutta em. sähköpostiin, niin ne voidaan mahdollisesti huomioida ja itse esityksessä.

TERVETULOA KUULEMAAN HYÖDYLLISIÄ VINKKEJÄ!